Ultraljud nr3

Igår var det ultraljud och jag var toknervös! Lucky lever och mår bra! Växer som en raket och var lite större än hen skulle vara! Allt såg bra ut, förutom lite vatten i njurarna, så vi ska få ännu ett ultraljud i vecka 30 för att följa upp dem. Var inte så ovanligt sa barnmorskan. Moderkakan sitter i framkant och det är därför jag inte känt så mycket rörelser. Jag pekade ut vart jag trott mig känna och hon sa att just där var inte moderkakan så det var helt klart Lucky jag känt! Så nu hoppas jag mest på att bli fri från förkylningen så jag kan må bra igen! 
 
 

Kommentarer:

1 Pappa:

skriven

Hoppas du slipper den där nedrans förkylningen fort. Växer som en raket, finns det något anlag i släkten?? Kramar

2 Anne:

skriven

Hoppas du blivit piggare nu och kan njuta av sparkarna ;)
kramar

Kommentera här: