Mage 25+4

Nu är det inte bara lite put längre! I skrivande stund är det en i magen som vrider och vänder så att det är svårt att sitta still! Hela jag gungar med! Peter klappade på magen igår och fashinerades över hur den växer. Det är idag 11 dagar tills närsta MVCmöte, 26 dagar till ultraljud och 101 dagar till beräknade födelsedagen. Vet att lillebror Stefan samlat in datum för när folk tror att Lucky kommer, men tänkte att jag gör det här med!
 
Kommentera gärna och gissa när Lucky tittar ut, pojk eller flicka, ja, gissa längd och vikt också om ni vill! ;) Har runt stadiga 20 följare så vet att ni läser! :)

Kommentarer:

1 Josse:

skriven

Samlar Stefan in datum? Den vadslagningen vill jag också vara med i!

Men här kommer mina gissningar då:
12/2, Pojke, 4250 gram, 51 cm. Datum är det svåraste att gissa! Förstföderskor går ju ofta över en till två veckor men nåt får mig att tro att Lucky inte vill vänta sålänge med att komma ut till er ;)

2 Pappa:

skriven

14/2 Flicka, 3150gram, 50cm, så var det bestämt!
Kramar

3 Anne:

skriven

Jag gissade hos Stefan men skriver det här: 21 februari, 03,00. Kön: pojke 3950g samt 54 cm.
Ska jag slänga in ett namn också: Jon
Puss o kram

Kommentera här: