Ovitrelle - Ägglossning

Igår, tisdagen 13/5, kl 22:30 tog jag ägglossningssprutan. Eller ja, 22:27 tog jag den. Fuskade lite! Orkade inte vänta :p
 
Det som händer nu är att de mogna äggen i min mage mognar klart och gör sig redo att släppa äggen 35 timmar efter att jag tagit injektionen. Då kommer det vara 15/5 kl 9:30 och jag ska ligga på britsen i operationssalen i Malmö och få en nål uppkörd mellan benen. Yey.... Så idag är det bara att sysselsätta sig så man inte oroar sig inför morgondagen. Imorgon ska jag vara nyduschad, fastande och avslappnad. De två första ska jag nog kunna fixa själv :)
 
Sprutan laddad och klar innan jag tog den. 250 IE. Dvs hela vätskan i behållaren.
 
Syns inget efteråt, man kan ana de röda prickarna från att jag tagit gonalen och darrat till tidigare.
 
Magen är lite svullen, men samtidigt ser den ju alltid ut sån av endometriosen och PCOn!
 
 
 

Kommentarer:

1 Libra:

skriven

Hoppas allt gått bra idag! :)
Kram

Kommentera här: