Vecka 13

Förra veckan mådde jag superdåligt! Kräktes och var extremt orkeslös, i stort mest sängliggande. Mådde skräp helt enkelt! Den här veckan har jag "sommarjobbat" igen. Har gått jättebra och mått bra! Kanske är så att jag fokuserar på annat, i mitt extrajobb så måste man vara fokuserad 100% alla sekunder i de 8 timmar jag jobbar, men jag älskar det och jag mår ju tydligen bra av det! Migrän har jag ju haft, men det är av värmen och inget annat. Nu har det äntligen regnat och det är svalare igen! Thank you Lord!
 
Idag är det ultraljud! Hepp, så var den dagen här! Idag får vi bevisa att Lucky är i 14:de veckan och se att Lucky lever! Oron finns ju där hela tiden att det ska bli som med Liten ett och att allt känns bra men att bebisen dött. Då var vi iofs inte så här långt och hade aldrig sett ett faktiskt tickande hjärta, som vi gjort på Lucky! På jobbet sa de att detta är bara början, nu kommer jag oroa mig resten av livet, det är en del av föräldraskapet! Det låter rimligt. 
 
Nähä, nu ska jag kolla vart vi ska för det är ett för oss nytt sjukhus eftersom de var de enda som hade tid att göra ultraljud i hela länet!
 
 
 

Kommentera här: