Sköna maj!

Så var våren här på allvar! Sessan sover gott hela nätterna och vi har lyckats vara på Öland igen. Nästa gång blir troligen midsommar... Det är jaktmässa, efterkontroll och dop de helger vi hade kunnat åka annars.
 
Hur går det med Alva då? Hon växer, det märks på kläderna. Nu passar plötsligt 62, och vi har bara fåtalet 56or kvar. På torsdag är det vaccin som gäller och jag är lugn som en filbunke. Jag tänker INTE överföra någon rädsla på henne! Hon ler och pratar mycket, och igår hade hon bara lite ont i magen på kvällen, så det blev ingen hel timme med skrik! På valborg skrattade hon första gången i vaket tillstånd. :) 
 
I lördags var min mamma barnvakt en timme medan vi var och shoppade. Jag behövde trosor som stannar på rumpan och Peter ny tröja och nya byxor. Exakt det och inget annat kom vi hem med :)
 
 

Kommentarer:

1 Maria:

skriven

Mitt namn är Maria Henriksson, jag driver en namninsamling och en kampanj om sjukdomen endometrios då jag kände att det behövdes göras något mer för att uppmärksamma kring sjukdomen och försöka skynda på beslut om nationella riktlinjer i vården.

Skulle du kunna tänka dig att skriva under namninsamlingen och sprida/dela den i dina kanaler?
https://www.minkampanj.nu/petitions/det-ar-bara-inbillning-det-ar-omojligt-att-ha-sa-ont-vid-mens

Följ gärna kampanjen @period_project på Instagram

Allt gott!
/Maria

Svar: Ska sprida den så fort jag har tillfälle! :)
Jessica Haraldsson

Kommentera här: