En månad kvar till BF

31 dagar, fyra veckor, en månad. På måndag går jag in i månad 9, och Lucky är färdig, inte längre prematur. Dock är ju både jag och barnmorskan helt inställda på att jag kommer gå hela 42 veckorna. Då är det 6 veckor kvar. Jag kan köpa det också :) 
 
I går (på min födelsedag) fick Lucky ett kusinbarn. Så var vi 5 st av 7 kvar som ska få barn i år i vår omkrets. Är det min tur nästa gång? Jag tror att en vän som ska ha veckan efter mig kommer få innan mig, så går lite och väntar på att hon ska föda! Hittills har det kommit flickor, jag vet att en flicka och en pojke är påväg, undrar så vad Lucky är (även om vi ju nästan vet så kan man ju inte vara HELT säker)
 
Just nu har Lucky helt vänt på dygnet. Hen vaknar 18-19 på kvällen, är vaken heeeela natten till kl 10 på förmiddagen, så sussar hen hela dagen med undantag för en liten vaken tid runt 12-14. Detta gör att jag är väldigt trött hela dagen, men är ju ledig för att kunna vila!

Kommentarer:

1 Anne:

skriven

Härlgt att det bara är 1månad kvar! Kram

Kommentera här: