Slut på oro!

I helgen så lugnade en gravid vän mig via sms och igår ringde jag min nya barnmorska för att fråga om hur farliga lyft är för Lucky egentligen. En sån himla go barnmorska! Jag presenterar mig bara med förnamn och hon är genast glad att jag ringde för då kunde vi stämma av tiden i oktober osv. Hon visste alltså vem jag var bara genom förnamnet! Tack och lov för småortsbarnmorskor! Så glad att vi bytte! Hon sa att lyft nu inte var farligt alls, bara att jobba vidare, och efter det har det faktiskt gjort mindre ont än innan, tänk vad rädsla kan göra!
 
Igår när jag spelade datorspel så kände jag plötsligt en spark, eller vad det var! Det var i alla fall helt klart Lucky! Aldrig känt nåt liknande, men var plötsligt helt säker. Det var som att Lucky ville säga: "Mamma, jag lever!" Har känt av henom en gång till idag, men inte lika tydligt. Det gör absolut inget! Nu är jag ju lugnad! Älskade Lucky-skrutt!
 
 

Kommentarer:

1 Anne:

skriven

Mmmm härligt! Lucky vill ju dansa nu och bevisa att hen är där <3
Kramar mamma

2 systeryster:

skriven

Bra där Lucky! Bara sparka på så din mamma får finare tankar att tänka på! :-)

3 Pappa:

skriven

WOW!!! Det ända ordet som jag kommer på...WOW!!!!
Kramar

Kommentera här: