Återföring

Igår ringde de från RMC och skrämde mig, men de ville bara ändra tiden och sa att allt var bra! Idag åkte vi så ner igen, jag var superkissnödig, för det ska man vara! Det underlättar återföringen! Väl där väntade den absolut bästa läkaren. Vi har inte träffat honom på ett år! De visade bild på vårt perfekta embryo och embryologen förklarade att det var roligt att det blivit ett så toppen embryo! För att slappna av försökte jag skoja med embryologen men hon var inte så pratsam :/ jag sa att det stuckit till de två senaste återföringarna, och Dr K sa att det inte ska kännas! Det stack till, jag sa till, han sa: det är inte möjligt, ändrade och så kändes det plötsligt inte längre! Hur skönt som helst!! Så nu ligger vår nya Liten i magen och det kommer vara 17 lååånga, pendlande, känslomässiga dygn tills testet! Visar det positivt kommer det följas av 36 oroliga veckor där vi ska njuta av varje dag!! Den här tror jag vi behåller ;)

Kommentarer:

1 Jennie Skarph:

skriven

<3 håller tummarna att liten får växa och må bra i magen! Kramar

2 Anne:

skriven

<3 <3 Kram!

3 Caroline :

skriven

Hej, Jag har följt din blogg sedan vi fick vårt besked om ivf. Vi satte in vårt embryo på dag 5, den 26/5. sjukt nervös nu. man vill ju att det ska fungera. Håller tummarna för dig.

Svar: Vad roligt att fler än släkt och vänner läser bloggen! Spännande för er! Är det första försöket då? Håller tummarna för dig med!!
Jessica Haraldsson

4 Caroline :

skriven

japp det är vårt första försök.

Kommentera här: