Första MVCkontakten

I måndags ringde jag MVC för första gången. Egentligen ska jag gå mycket nämre än dit jag ringde - Växjö - men Rottne har stängt över sommaren och jag ville inte vänta. Hon frågade om vi var intresserade av ett KUB-test och jag sa att jag skulle prata med min man om det. Efter att ha läst på så har vi kommit fram till att vi inte känner att det spelar någon roll om vi ligger i riskzon eller inte, vi kommer självklart älska det barn som kommer och ta det för vad det är, men vi vill gärna se Lucky igen och då vi får se hjärtat redan runt v 11-14 igen om vi går med på KUB så kommer vi tacka ja! Om inte annat för att lugna oss att allt fortfarande är bra!
 
I övrigt mår jag varannan dag bra och varannan dag skit! I måndags kräktes jag, men har klarat mig efter det! Vi har i midsommar visat upp bilden på Lucky och alla tittar, vänder den upp och ner och när vi pekar säger de: "Jaha! Man är inte van att se dem så tidigt!" (Jag vet att många just nu läser igenkännande) Bilden sitter nu inramad på vår fotovägg, mitt bland alla andra familjemedlemmar! 
 
 

Kommentarer:

1 Anne:

skriven

Försöker arbeta trots att jag håller tummarna ;)
Kramar mamma

Kommentera här: