Nyårssummering

Att det klart bästa i år var att bli gravid och vänta Lucky, det är ju lite självskrivet, men här är en slags frågelista som jag fyllt i om 2014.
 
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Rest till USA (själv!!), gått på Zoo ensam en hel dag, badat fötterna i Stilla havet, semestrat i husbil (har jag ju gjort innan men inte på egen hand med maken), bott över i smyg på ett hotell, gått igenom en graviditet som varat längre än två-tre månader. 

2. Höll du några av dina nyårslöften? 
Hade inga nyårslöften

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja

4. Vilka länder besökte du? 
USA

5. Är det något du saknar år 2014 som du vill ha år 2015? 
Nej, 2014 var fantastiskt!

6. Vilket datum från år 2014 kommer du alltid att minnas? 
19 maj

7. Vad är det bästa som hänt dig år 2014?
Blev gravid med Lucky

8. Största misstaget år 2014? 
Behåller jag för mig själv :)

9. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja

10. Bästa köpet? 
Barnvagnen

11. Vad spenderade du mest pengar på? 
Nya bilen

12. Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Massor!

13. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2014? 
Do it again med Robyn och Röyksopp, samt Happy med Pherell Williams (och "Get Lucky" med samma artist ;) )

14. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
Mer glad

15. Vad önskar du att du gjort mer? 
Träffat vännerna, som varje år

16. Vad önskar du att du gjort mindre? 
Klandrat mig själv för menlösa petitsesser, som varje år

17. Hur tillbringade du julen? 
Hos far lillejul, mor julafton, svärföräldrarna juldagen, som varje år

18. Blev du kär i år? 
Många gånger om, som varje år ;)

19. Favoritprogram på tv? 
The Big Bang Theory och Catfish-the TVshow

20. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? 
Jag hatar ingen

21. Största musikaliska upptäckten? 
Hmm...

22. Något du önskade dig och fick? 
En lyckad graviditet 

23. Något du önskade dig men inte fick? 
Ska vara Mini Coopern då...

24. Årets bästa film? 
Hm...

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2014? 
Hade gäster tror jag...

26. De bästa nya människorna du träffade? 
Åh, många!

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2014? 
Mammakläder

28. Vad fick dig att må bra?
Peter och vänner

29. Vilken kändis var du mest sugen på? 
Haha, vet inte

30. Vem saknade du? 
Mina vänner

31. Favoritmånad? 
Maj

32. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nej
 
 

Kommentera här: