Uppåt igen

Helt plötsligt ändrades livet lite igen, på måndag börjar jag ett vik som fritidsledare! Min fantastiska chef på ordinarie jobbet sa att det nog löser sig med mitt andra jobb och att jag kunde tacka ja! Skönt att slippa tunga lyft, böjningar upp och ner osv. I två veckor kommer magen få paus från klämmande kartonger! Igår hade jag också ont uppepå livmodern, öm liksom. Efter lite letande på vårdguide osv kom jag fram till att det antingen är förstoppningen eller musklerna som inte hinner med den snabbt tyngre magen. Lucky sparkade på igår och har hunnit med lite idag med. Hen är ju mer aktiv på kvällen, så känner väl mer ikväll igen.

Trodde jag blödde idag, kände (och känner fortfarande) en mensdoft kring mig, men har ju inte ont, inget blod, inget konstigt alls. Är väl bara inbillning för att jag myser runt i morgonrock idag, som jag brukar när jag har mensvärk.

Kommentera här: