Shoppaholic?

När födelsedagspresenter trillat in på kontot känner mig sig plötsligt rik och känner att NU är det dags att beställa hem allt det där man längtat efter, så i veckan kommer det komma hem följande:
* En ny mobil (en som man förhoppningsvis kommer att kunna svara på när det ringer, det ni!!)
* Ett nytt kontantkort (så jag kanske kan röra mig fritt i hemmet när jag ringer och inte alltid stå i samma fönster!!)
* En mina första år bok (köpt med presentkortet från favvojobbet)
* En bärsele (Tjohooo! Sååå efterlängtat! Vi tittade om begagnad men de säljer ju som smör!)
* En babysitter (Ja, mamma, ni har två, men de är på Öland och vi behövde en förra veckan typ. Även detta försökte vi köpa begagnat, men sån vi ville ha sålde tydligen som glass i solsken...)
Och allt detta landade på strax över 2000:- inkl.frakt, hur jävla bra är inte det?? (ursäkta språket)
 
Vidare ska vi i veckan köpa play-doh och gips för att göra avtryck av Alvas fötter och händer <3 , mjölkuppsamlare för alla skydd läcker ju igenom hela tiden, och mat ;)
 

Kommentarer:

1 Anne:

skriven

Vi har bara en ....hittar inte den andra :( Tycker att Alva är värd en ny egen babysitter men vi har en när ni kommer på besök. Bärsele tycker jag är en bra sak, då har du händerna fria men Alva kan känna närheten.
Kram mamma

Kommentera här: