Ingen vidare bloggerska

Ja, jag vet, jag glömmer att blogga. Jag prioriterar annat, som dottern, djuren, maken, äta och sova. I ungerfär den ordningen. :)
 
Livet rullar på här. Nu är hon döpt, midsommar är avfirat, jag har blivit moster till en liten kille och skruttan bara växer och växer. Just nu ligger hon bredvid mig i soffan och sover så oroligt så att hon kasar neråt (mot mig). Hon kan nu skratta, vända sig från mage till rygg, från rygg till mage (men gör det inte ofta) och sätta sig upp om någon håller hennes händer. Hon har också börjat få mer ro med att leka själv nu i dagarna. Innan var man tvungen att sitta med henne, men nu får man göra annat! (Och med leka menar jag alltså sitta och plocka med saker)
 
Hon sover för det mesta 10 timmar per natt. Ammar var 2,5 timme. Ja, det är väl livet i ett nötskal just nu! Haha
 

Kommentarer:

1 Anne:

skriven

och hon är alldeles alldeles underbar <3
Kramar från mormor

Kommentera här: