Dåligt med uppdateringar

Det blir inte mycket bloggande just nu för vårt internet har tagit slut och jag får vänta tills Peter kommer hem från jobbet och jag kan snylta på hans mobila nät. Inte händer det heller så speciellt mycket! Lucky gnor på i magen, jag känner det som att jag har en fyra kilos bowlingklot i bäckenet som trycks neråt och jag är sugen på allt...hela tiden! 
 
I övrigt så har kaffebryggaren gått sönder och jag halkade och trillade idag på väg till postlådan. Landade på rumpan, så inget farligt för Lucky! (och inte för mig heller)
 
Har snart lyckats äta upp lösgodiset jag packat ner i BBväskan, så får väl köpa nytt nästa vecka :)
 
Over and out
 
inte världens bästa bild, men hade inte sovit den natten innan, så orkade inte... :)
 

Kommentarer:

1 Anne:

skriven

Aj aj, tur att du inte slog "er" Akta er när du är ute i halkan och shoppa hem mer lösgodis till väskan ;)
Älskar er.
Kramar mamma

Kommentera här: