Skratt!?

Plötsligt skrattar hon!! I sömnen men ändå! Blev så paff och glad att hela världen stannade en stund. Älskade underbara skratt!! Minns ni citronklänningen jag la upp här på bloggen? Idag köpte jag den! Den är inte organiskt tillverkad, inte secondhand, men såå söt! Och köpte självklart till matchande solhatt. Man måste ju ha hatt på sommaren ;) Nu är dopet bokat! På svärfars 75årsdag! Sveriges nationaldag! Samma dag som marknaden! Samma dag som fisketävlingen! Nu även Alvas dopdag :) Idag har vi hängt hos Alvas farmor och farfar. Jag behövde handla och Peter behövde laga bil, så fick ta med svärmor att sitta i bilen med Alva medan jag handlade, sen blev det så att vi stannade hos dem på lunch innan Peter åkte till jobbet och jag och Alva åkte hem. Alva har sovit av och till sedan dess, jobbigt att åka på besök <3

Kommentarer:

1 Anne:

skriven

Härligt!! Kul att hon får en så speciell dag till dopdag, lätt att minnas :)
Kramar till er!

2 Mikaela:

skriven

Vad härligt! Dör lite varje gång V ler... :)

Åh vad roligt med dop! Vi ska ha dop dagen efter, den 7e!

Kommentera här: