Drömmer lite

Gick förbi helt underbart söta mössa/vantar på Maxi och berättade för Peter när jag kom hem. Varför köpte du dem inte, frågade han. Vill ju inte ha hemma om det händer något... Men vi har ju en låda som vi lägger det jag syr i och tänker som så att skulle det hända något så ger vi helt enkelt bort hela lådan till nästa födda i närheten. Har ju några att välja på isf :) Peter sa att vi ju kan lägga även sådant jag ev köper där. Att jag måste få känna att det är verkligt, att det är på gång, få bona bo! Så nu tillåter jag mig själv att spana lite kläder mm. Det vi tänker köpa innan februari är en overall och några bodys/sparkdräkter. Kommer ju vara kallt förmodligen och lite måste vi ju ha hemma.
 
Om du vill ge kläder till Lucky som anhörig/vän till oss så får du gärna det som gåva efter födseln. Tänk gärna lite större storlekar än de minsta, hellre att Lucky växer i kläderna än att hen redan växt ur dem när hen får dem. Vi blir extra tacksamma om kläderna är könsneutrala, organiska eller begagnade. Du får gärna ge en bok annars :)
 
Här följer lite La Redoute outfits som får mitt hjärta att smälta:
länk
Cocoon Grå/vit Sovpåse med broderier, Hibou länk R baby Mönstrad Pyjamas i velour länk
 
R baby Grå Kofta i rätstickning länk R baby Natur Jacka med öron länk
R baby Grå Babyoverall länk 
 
Hm, mycket varmt med huva verkar det som :p

Kommentarer:

1 Systeryster:

skriven

Tycker Peters ord låter kloka! Man måste våga drömma och nu när Lucky verkar ha regelbundna discon så tycker jag sannerligena att du är värd det <3

2 Pappa:

skriven

Måste också erkänna att han sa kloka ord, själv så köper jag nog in ett par sjöstövlar i grönt senare med tanke på större storlekar. Vill gärna ha sällskap av Lucky när jag tar lax framöver. Kramar

3 Anne:

skriven

Lite måste du kunna ha innan :) Sen kommer jag troligen att shoppa loss när hen har tittat ut.
Kramar mamma

Kommentera här: