Ytterligare inköp

Igår blev vi med vagn! En lite äldre än vi tänkt oss, men kanske också finare! Ljusgrå och limegrön, hur fint är inte det liksom? Och med alla tillbehör och lätt att hantera och ser knappt använd ut! Alltid lika spännande att komma hem till främmande människor och se hur de bor också :p
 
 
I går kom även kallelsen till fjärde och sista(?) ultraljudet. Det ultraljud då de ska bedöma om Luckys njurar läkt eller inte, hurvida jag ska sättas igång eller inte. Hoppas hoppas hoppas de har läkt!
 
I dag ska jag till GeKås efter jobbet! Min lista är lång, men av någon märklig anledning är hälften av grejerna saker som andra vill att jag inhandlar... Och det lär ju bli trångt idag, mitt i höstlovsveckan... tur jag är ensam så jag kan ta paus och bara ha hänsyn till mig och Lucky. Blir det jobbigt går jag väl ut och åker hem :)
 
Har också försökt skriva klart gravidpenningsansökan, men det är klurigt när de vill ha årsinkoms och arbetsdagar när man är timanställd "så länge uppdraget varar"... har ju fått ett "nytt" uppdrag vilket medför ökade inkomster, så är ju fel om man räknar på förra året, för från och med september har och kommer jag tjäna det 4 dubbla mot förra året! Jag fick räkna på det sa de, men tänkte ändå ringa kundtjänst ikväll.

Kommentarer:

1 Anne:

skriven

Riktigt snygg vagn tycker jag, den blivande mormor.
Viktigt att du får med allt i ansökan så ta hjälp av kundtjänst.
Älskar dig!
Kramar mamma

Kommentera här: