VUL

Idag ringde klockan 3:45, och efter en dusch och en morgonpromenad som innehöll en vacker syn av hundratals fjärilar, bar det av till Malmö! Väl där åt vi frukost igen och nervösa som sjutton satt vi sen i väntrummet! Vi fick komma in till dr.E och han förklarade att han läst att vi mött många besvikelser och att han så gärna ville ge oss positivt svar. Så började han, jag tittade på Peter men sen kunde jag inte hålla mig. Nervöst tänkte vi båda "det är inget!" men så kommenterade han att jag hade förstora äggstockar än och sen gick han till mitt mellan dem och pekade på skärmen och sa: ser ni att det flimrar här? Ja sa vi med andan i halsen. Han tittade på oss och log med hela ansiktet: " det är ert barns hjärta! Tydligare kan det inte bli!" Vi blev chockade! Frågade om och om igen om det var sant, om han var säker! "men jag har mensvärk ibland" sa jag och dr.E pekade igen:" men du ÄR gravid! Det ser du ju här!" vi tackade honom som om han gett oss prinsessan och hela kungariket och vi fattar det fortfarande inte. Stirrar på bilderna vi fick och kan bara inte förstå! Det är en bit kvar, risker finns än, men såhär långt har vi aldrig kommit! Nu ska vi bara njuta! Det är vår tur nu! Februari är inom räckhåll!
 
 

Kommentarer:

1 Hanna:

skriven

Så underbart att läsa detta <3

2 Libra:

skriven

Grattis!!! :)

Kommentera här: