Kommentarer

Jag har väldigt många som läser bloggen men nästan aldrig några kommentarer. Jag vet inte om det är för att det är svårt att kommentera nåt, svårt att veta vad man ska skriva eller om man bara inte vill visa att man läser. Jag gillar respons (vem gör inte det) och har nu som förslag att om man skulle vilja skriva en rad, men inte att det syns på bloggen, så avslutar man bara med ordet privat. Jag läser nämligen alla kommentarer innan jag publicerar dem! Skriver ni privat så kommer jag inte publicera dem!
 
Hoppas ni alla har en underbar dag nu när det regnar så ljuvligt ute! En vecka kvar till ultraljud <3

Kommentarer:

1 Anne:

skriven

Ska bli ;)
Älskar dig! Mamma

2 josse:

skriven

Tror inte folk vet vad de ska säga. Men kan slm syrra säga att jag nu går runt o skryter om Lucky. En vän fick till o med gåshud när jag berättade att du är gravid. Häftigt att bli moster till en sån efterlängtad unge <3 Kramar

3 Caroline :

skriven

Hej, jag är inne och läser din blogg då och då, för det är så skoj att se att allt går bra, biljett ger mig hoppm. /Caroline

4 Pappa:

skriven

Jag är då en som läser utan att kommentera. Beror på att jag vill skriva något klokt, men jag bara suger in det du skriver. Jag är däremot mycket tacksam för att få följa er och att du skriver, så jag kan läsa om och om igen. Älskar er.
Ps. denna är ok att publicera ;-))

5 Marie:

skriven

Så glad för er skull <3

~Mirakel~ plötsligt händer det...


Kram på er & lilla lucky!

Kommentera här: