Andra advent

Min höft har blivit sämre, jag sover sämre, jag är tröttare, jag har svårare att röra mig speciellt i sängen och soffan, och det är blodbad vid toalettbesök (inte livmodern som blöder!!) Men Lucky känns varje dag (mycket, väldigt mycket) och min förkylning har vänt! 11 arbetsdagar kvar. Fyra kvällar den här veckan. Kväll är lugnare men längre: 9 timmar! 
 
I helgen har vi hyrt film, ätit taco, pizza, varit i stan, julpyntat, gjort knäck, gjort köttgryta, städat, tvättat ikapp och köpt Luckys första tossor. Så små!! Kan väl bara användas första månaderna men sen kan vi ju spara dem som "första skorna" typ. Något bör man ju ha på fötterna första veckorna i livet! ;) Och så var de ju så söta att vi inte kunde låta bli :)
 
Vi har också avmaskat katten, gått långa promenader med hunden (något mitt bäcken inte tyckt om), flyttat in kaninerna i garaget för att vattenflaskan fryser hela tiden, och fångat mössen som byggt bo om och om igen i hönsens matautomat. Samt hittat nytt hem till kaninerna då vi inte kommer ha tid för dem när Lucky gör entré. Eller nytt och nytt, är syskonbarnen som vi köpt kaninerna till som ska ta över dem! Kaninerna är ju 6 år i år, så de är ju åldringar!
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Anne:

skriven

Hoppas värken inte blir värre utan att du kan njuta av adventstiden, vet ju att det är din favorittid på året <3
Kramar mamma

Kommentera här: